poniedziałek, 25 listopada 2013

Pierwsza taka...

Kiedy rano się obudziłam, przeraziłam się, że jest już bardzo późno. Nic bardziej mylnego, a właściwie zmyliło mnie słońce za oknem. Poranek bowiem za oknem był dziś słoneczny, taki tryskający radością. uchwyciłam aparatem tę ulotną chwilę, choć trwała do zachodu, pośród przepływających po niebie chmur. Słońce jakby wbrew wszystkiemu, postanowiło skutecznie je omijać. A ja miałam wrażenie, że świeci dziś tylko dla mnie...





Dziś chcę też pokazać kartkę w innym stylu- jakby pod wpływem chwili. Z przygotowanych wcześniej papierów miały być kartki w kwadracie, postanowiłam jednak nie odkrawać nadmiaru papieru, lecz złożyć, robiąc w ten sposób "kieszonkę". Co z tego wyszło, zobaczcie sami. A ja tymczasem będę je takie tworzyć, bowiem z pozostałych pasków, nigdy nie wiem co zrobić- mini albumów już mam nadmiar w szufladzie...
 










Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i cierpliwość. pozdrawiam i życzę słonecznych, nadchodzących dni  :)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...