piątek, 22 listopada 2013

Odwiedziny w ciucholandzie a scrapbooking z dawką świątecznych kartek...

Zanim o ciucholandzie i mojej w nim obecności, pokażę kolejne dwie karteczki świąteczne :)












Co mają wspólnego odwiedziny w sklepie z odzieżą używaną, i nie tylko odzieżą?... Otóż w moim przypadku mają. Dzisiaj wybrałam się do owego sklepu po konkretną rzecz, by móc skończyć mój album adwentowy. Niestety owej nie znalazłam, natomiast wpadła mi w oczy zawartość otwartego kartonika, która niezmiernie mnie zaciekawiła. A dlaczego?... Sami spójrzcie... Jest to jedna z wielu gier, której producentem jest międzynarodowa firma TACTIC mająca swoje korzenie w Finlandii. Nikt w nią nie zagra ze względu na barierę językową, ale w scrapbookingu nie przeszkodzi mi to wcale, choćby dla samych krążków zegarowych. Całość kosztowała mnie 3 zł (słownie: trzy złote) :)










Kochani- dziękuję za cierpliwą obecność na moim blogu w dniu dzisiejszym i za Wasze komentarze, które niewątpliwie przynoszą mi wiele radości, a każde słowo dodaje mi skrzydeł :)

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...