niedziela, 24 listopada 2013

654/ Dla Anioła...

Kochani, witam Was ponownie w dniu dzisiejszym i dziękuję za dotychczasowe odwiedziny i przemiłe słowa w poprzednim poście. Przychodzę tu, by pokazać Wam, tym razem bez specjalnych planów, kopertki z zawartością maleńkich tagów ze zdjęciami i kartami z kalendarza. Stworzę z nich kolejny  kalendarz Adwentowy. W jednej z maleńkich kopertek umieściłam tag na specjalną okazję- imieninową. Kalendarz ten, bowiem, uszykowałam dla konkretnej osoby, mojego Anioła, która właśnie 9 grudnia będzie obchodzić swoje święto. Oczywiście będzie też i typowa kartka imieninowa, ale pomyślałam, że w takim kalendarzu warto wyróżnić ten piękny dzień... Tu musiałabym wysilić swoją kreatywność i kolejny domek- pudełko umiejętnie przystroić. A no zobaczymy...












1830/ Trio świąteczne...

Jestem w posiadaniu mnóstwa pasków papierów kreatywnych, szerokich na 12 cm. które się ostają po odcięciu z 30 centymetrowych. Już da...

Popularne posty