Spełnamy marzenia Oliwki...

Od jakiegoś czasu nie mam warunków na tworzenie moich prac, a kiedy je robię, to większość trafia do szuflady. Dzięki temu dzisiaj mogę w niej zanurkować i wybrać karteczkę na szóste urodziny Oliwii. Przy tej czynności zastała mnie przyjaciółka, i usłyszawszy ode mnie dla kogo ta karteczka, poprosiła, bym drugą wysłała Oliwce w Jej imieniu. Marzeniem dziewczynki jest bowiem dostać mnóstwo karteczek na zbliżające się urodziny (27.10). Tak więc Oliwka w jednej kopercie znajdzie dwie karteczki z życzeniami mnóstwa uśmiechów, słoneczka nad głową i spełniania się marzeń... I tu moja prośba do odwiedzających mnie- proszę, spełnij marzenie Oliwii i wyślij karteczkę na adres:
Oliwia Gandecka
ul. M. C. Skłodowskiej 11/26
65-001 Zielona Góra



Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...