Według mapki...

Moja praca według mapki z 13arts i nieco historii o niej...
Mapki pomagają mi tworzyć kartki tudzież inne formy z papieru. Według tej stworzyłam kartkę dla Przyjaciela z Rzymu- x. Przemka. Jest to człowiek o niezwykle wrażliwym sercu, który "pokazał" mi Boga, który niemal na co dzień zapoznaje mnie z Niewypowiedzianym, który jest moim powiernikiem najskrytszych uczuć wobec świata, ludzi, otoczenia i siebie. Żałuję, że nie jest na co dzień moim spowiednikiem. Zrobiłam tę kartkę z wyrazami wdzięczności za Jego obecność, za cierpliwość, życzliwość i przyjaźń, którą otacza mnie i moją rodzinę. A wręczę Mu ją osobiście, bowiem właśnie przebywa w mojej parafii: Sanktuarium Matki Boskiej Królowej Męczenników Kalwaria Bydgoska- Golgota XX wieku, prowadząc Misje Święte, które potrwają do 12 września. Mottem misji jest urywek z Pisma: "Na pustynię chcę ją wyprowadzić i mówić jej do serca: I poślubię cię sobie na wieki, a poznasz Pana" -(Oz 2. 16-22) Wszystkie konferencje, zamiast homilii,  odbywają się na podstawie Księgi Ozeasza, które prowadzi ksiądz doktor Przemysław Kwiatkowski. A oprócz tego stworzyłam pudełko do zrobionego przeze mnie notesu właśnie dla Przemka. Usunęłam tylko z jego okładki tag z napisem, który zatknęłam za elementy zdobiące okładkę na potrzeby tamtego wyzwania. Pudełkiem pochwalę się w następnym poście ;) Jako mediów użyłam: tuszu do postarzania brzegów, tuszu do stempli, kawy, oraz spreju miedzianego i brokatu w spreju, którymi potraktowałam całą kartkę. Za tło posłużyła mi kartka ze starej zniszczonej książki.


Mapka do wyzwania

Popularne posty

1729/ Czekoladowe tajemnice...

1730/ News...

1741/ Potrzebowała zmian...