niedziela, 22 września 2013

578/ Stare zdjęcie, tekura i koronka...

Na blogu sklepu Artimeno trwa wyzwanie z tekturą i koronką: http://artimeno.blogspot.com/2013/09/wyzwanie-17.html
Do wykonania pracy użyłam passe- partout, tekturki falistej uzyskanej z 3-warstwowego kartonu, starego zdjęcia wyciętego z ówczesnej "Gazety Pomorskiej" oraz kawałka bawełnianej koronki, którą pofarbowałam kawą. Przed przyklejeniem elementów, passe- partout z podklejoną tekturą falistą potraktowałam brokatem w spreju. Passe- partout ozdobiłam maleńkimi metalowymi różyczkami do tworzenia biżuterii. Rameczka już świąteczna- zainaugurowała "sezon" na świąteczne kartki...







Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających mój blog, a co za tym idzie- i mnie, i dziękuję za pozostawione komentarze z ciepłymi słowami :)

1829- Moje miasto z innej strony...

Tym razem zapuściłam się w tereny znane mi z dzieciństwa, a jednak od tamtej pory nie miałam okazji. Cudowne słońce, przeglądające się ...

Popularne posty