Galeria obrazów...

Swoją pracę zrobiłam skromną, by nie "zagłuszać" głównego jej elementu, czyli obrazka, który jest okolicznościową pocztówką imieninową z roku 1991.  Pocztóweczka- obrazek ma wymiar 8x9 cm. Takie pocztówki, z kopertkami do kompletu, na co dzień były dostępne w każdym kiosku ruchu wraz ze znaczkami. Niestety, kopertka się nie zachowała, natomiast ten okaz wyszukałam między szpargałami, gdy przeczytałam o tym wyzwaniu. Na obrazku są kwiaty, jest ptak (element skrzydła), będzie do powieszenia, gdyż oprawię go w passe-partout ozdobione kwiatami i motylem.... Od wczorajszego dnia rameczka zawisła na ścianie nad biurkiem, ale niestety, gdy rano weszłam do rozświetlonego porannym słońcem pokoju, uderzyła mnie czerwień kwiatów... Postanowiłam natychmiast je wymienić na mniej pretensjonalne w kolorach- i oto nowe spojrzenie na rameczkę (na końcu posta poprzednia dla porównania- sami przyznacie, że była, rzecz ujmując...- nie dopowiem)



A oto sam obrazek- jego awers i rewers...


Oto poprzedni "wymiar" wyobraźni, która okazała się fatalna w skutkach...
Mam nadzieję, że nie zdyskwalifikuje mnie ta zmiana z udziału w wyzwaniu, ale gdyby nawet, to warto było "ratować" wygląd pracy. Teraz czerwień maków nie "zagłusza" obrazka- nie będę musiała uciekać przed nią wzrokiem i chować ją przed promieniami porannego słońca ;)


banerek wyzwania

nagrody



Białe Święta 'Zestaw bombek nr 2" Białe Święta "Bombka z kokardą" Białe Święta "Choinka ozdobna" Białe Święta "Drzewko fantazyjne"

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...