Dla Ani...

Karteczkę zrobiłam już jakiś czas temu, ale jakoś nie było na nią okazji. Teraz takową przyniosło samo życie (o ile można tak powiedzieć...). Bardzo często, podczas przeszukiwania przydasi do tworzenia kartek, wpadały mi w ręce dwa tagi, na które od lat nie miałam żadnego pomysłu. Jednak za każdym razem przywodziły mi na myśl Anię- tak też i teraz się stało... Pomyślałam więc, że wyślę je Ani- Ona na pewno będzie wiedziała jak i do czego je wykorzystać. Ale żeby mieć jakąś oprawę do nich, postanowiłam "zapakować" je właśnie do tej tagowej karteczki. Do tego parę miłych słów- bo jakże by inaczej- i karteczka w drodze do Ani. Mam nadzieję, że tak tagi, jak i karteczka, spodobają się Ani- przyszły tydzień da odpowiedź ;)
 


Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...