Bez tytułu...

...jak bowiem zatytułować to, co mnie spotkało ze strony
Basi Wójcik z 5porroku...
Mogłabym zatytułować: "Przyjaźń"
mogłabym...
Otrzymałam bowiem od Basi dwie książki jej autorstwa: 
"Krajobraz Bogiem znaczony"



"Wszystko co kocham"



Obie pozycje z osobistą dedykacją, co sprawia, że książki stają się dla mnie niezwykle cenne... Już po pierwszych słowach, kierowanych do czytelnika, poczułam, jakby Basia spisała moje myśli i moje uczucia. To niesamowite! To wszystko, co Basia przyodziała w słowo i przelała na papier, to świat, który ja widzę, odgłosy świata którego słyszę, świat, który czuję i smakuję... Kiedy czytam wiersze i przemyślenia Basi, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że tuż obok stoi ktoś, który łączy ze sobą wszystko: każdą myśl, każde słowo, wszelkie uczucia... Połączył też ze sobą nasze pasje, dzięki którym się poznałyśmy- wprawdzie wirtualnie, ale odnoszę wrażenie, jakbyśmy znały się od dawna.
Pragnę z tego miejsca serdecznie Basi podziękować za ten bezcenny podarunek, dedykując jej wiersz
Krystyny Kunigiel-Jabłońskiej pt. "Przyjaźń"

Nie szafuj słowem - przyjaźń bo ono znaczy wiele,
znajomych pełno dokoła, nieliczni to przyjaciele.
Życie razów nie szczędzi, kark pochylają cierpienia,
ten co pomoże powstać, wart miana przyjaciela.
Toczysz swój głaz pod górę, on spada prawie na szczycie,
trzeba zaczynać od nowa to syzyfowe życie.
Człowiek naprawdę życzliwy- nie w chwale i brzęku mamony -
poda swą rękę pomocną z kawałkiem chleba na dłoni.
Poda swe mocne ramię i plecy prostować pomoże,
wesprze cię słowem i czynem, na nim polegać możesz.
Kto szczęście z tobą podzieli i losu zawiłe koleje,
tak w dobrej jak i złej dobie na pewno jest przyjacielem.
Nie szafuj więc słowem - przyjaźń, bo ono znaczy zbyt wiele,
znajomych pełno dokoła- nieliczni to przyjaciele.

Dziękuję Basiu, że jesteś  

Ps.  Uszykowałam dla Basi niespodziankę- jest już w drodze- ale z wiadomych powodów jeszcze jej nie pokazuję- niechaj będzie niespodzianką

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...