sobota, 3 sierpnia 2013

Wakacyjna wymiana ATC...

Wzięłam udział w wakacyjnej wymianie ATC 
-zabawie ogłoszonej przez Craft Artwork
Mój ATC'iak poleciał już do Aniki z którą jestem w parze.
Nie ukrywam, że miałam tremę wykonując go,bo choć to nie pierwszy
mój ATC, to jednak po raz pierwszy wykonywałam na wymianę. 
Podczas pracy stwierdziłam, że jak z łatwością wykonywałam swoje
poprzednie ATC'iaki, tak teraz zajęło mi to dwa dni- chciałam bowiem, 
by obdarowana nim osoba była zadowolona z podarunku.


ATC'iak poleciał już w środę wieczorem, jednak, by nie uprzedzać
listonosza publikuję dopiero dzisiaj jego wygląd...

A oto cudowny ATeCiak od Ani Baldwin- "Aniki",
który czekał na mnie, gdy wróciłam z pielgrzymki...
...zatytuowany: "Lato"- a gdy przymknąć oczy, możnba usłyszeć
szum fal i śmiech mew... :)

 

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...