I co mam z nim zrobić?...

"Uszyłam" kolejny notes z zalegających bibliotekę Tatusia, papierów, których żal było wynieść na makulaturę, choć niczemu nie służyły. Kiedy opróżniałam bibliotekę, przeniosłam je do siebie, by kolejnych parę lat zalegały szufladę. Przyszedł jednak czas, by te wszystkie papiery i resztki kartonów introligatorskich wykorzystać i "poszyć" z nich notesy. Białe kartki już pożółkły i nadają notesowi nieco starości. To samo z kartonem, choć nie w takim stopniu, co papier... W tej chwili notes jest w stanie surowym i nie mam pomysłu na jego wykończenie- może ktoś mi doradzi, czy zostawić go w takim stanie, czy przyozdobić papierami albo ostemplować?...

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...