niedziela, 25 sierpnia 2013

535/ Dla przyjaciół...

"Wierzę w Boga i człowieka, który jest Jego wyobrażeniem. Wierzę w ludzi, w ich myśli, oraz w ogromny wysiłek, jaki czynią, aby być tym, kim są. Wierzę w życie będące radością, wierzę w jego trwałość, w to, że trwa wiecznie a nie jest jedynie tymczasowym depozytem odbieranym przez śmierć. Wierzę w życie będące niewyczerpaną możliwością wzrastania i osiągania doskonałości. Wierzę w radość, radość każdego momentu, każdego czasu, każdego wschodu i zachodu słońca, w radość każdej twarzy, każdego promienia światła, które rodzi się w naszym mózgu, umyśle, sercu. Wierzę w samego siebie, w zdolności, które Bóg mi powierzył, aby swoją mocą zdołały osiągnąć największą radość, którą jest ofiarowanie siebie innym".............................

1829- Moje miasto z innej strony...

Tym razem zapuściłam się w tereny znane mi z dzieciństwa, a jednak od tamtej pory nie miałam okazji. Cudowne słońce, przeglądające się ...

Popularne posty