Kto przygarnie?...

Z "nudów"- nie mogąc robić kartek, z kompletnego braku materiałów (tkwią jeszcze w Anglii), robię porządki i wertuję stosy tzw. przydasi... Wśród tego wszystkiego znalazłam "pozostałości" z czasów, kiedy jeszcze pasjonowałam się igłą, szydełkiem i haftem... Tak więc przede mną trzy katalogi z wzorami haftu krzyżykowego, dwa z wzorami pięknych prac szydełkowych, a także niedokończony obraz... Moim pierwszym zamysłem było, by dołożyć to do candy, ale "kłócą" się one z tamtym, postanowiłam więc
wszystko to oddać "w dobre ręce" :) W szczególności zaś "poszukuję chętną osobę, która dokończy zaczęty przeze mnie obraz, oprawi i powiesi go u siebie lub przeznaczy na podarunek... Cokolwiek z nim nie zrobi, potrzebna jest wpierw cierpliwość do dokończenia obrazu, bowiem jest haftowany na rzadkim płótnie a nie na kanwie... W komentarzach proszę zaznaczyć, co z tych rzeczy kogo interesuje...
Wszystko jest za free i wysyłam na swój koszt... Na pierwszy rzut zaczęty przeze mnie obraz, do którego oczywiście jest wzór...


 ...następne są robótki szydełkowe użytkowe i dekoracyjne...


...na koniec trzy z wzorami haftu krzyżykowego.

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...