Wyniki candy... :)

O północy zakończyło się moje urodzinowe candy 
-zdradzę, że tą okrągłą sumką była sześćdziesiątka :) 
Była- bowiem rodzina nie pozwala mi ich odczuć;ani przyjaciele...
 no i to, co robię oddala myśli o tym, ile mam lat. 
Jak mówiłam- wsparciem jest rodzina i przyjaciele, 
a także Wy Wszyscy, którzy tu, na blogu, doceniacie moją "twórczość" 
Pozdrawiam Wszystkich ciepło, a w szczególności zaś Edytę z Kubkiem Kawy 
do której poleci niespodzianka za Jej wielkie serce... :)
Serdecznie dziękuję za życzenia, pełne ciepłych słów i uznania :)
Losowanie odbyło się w spartańskich warunkach, które obfociłam.
W losowaniu brały udział wszystkie 73 osoby, które pozostawiły
ślad swojej obecności pod postem traktującym o candy. :)
Ja również starałam się odwiedzić każdą z Was, dołączając jednocześnie
do obserwatorów Waszych blogów. Jestem zachwycona Waszymi pracami,
i na pewno będę odwiedzać Was niejednokrotnie :)
By nie przedłużać, poniżej "raport" z losowania :)  
Wpierw spisałam Wasze podpisy...


...następnie pocięłam w paseczki i...


...poskładałam je na czworo...


...wrzuciłam losy do miski i...

video 

A oto ten szczęśliwy los :)


GRATULUJĘ! 
Iliana- proszę o kontakt meilowy: jadwigakluczynska@o2.pl  
 Proszę też o kontakt Edytę z Kubkiem Kawy
 (pozwoliłam Was sobie podlinkować)

A na zakończenie proszę o poczęstowanie się tortem urodzinowym
- zapewniam, że jest pyszny :)

 

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...