piątek, 5 kwietnia 2013

400/ Natura...

 Wyzwanie w scrapkach
w nawiązaniu do natury i z dowolnością formy (projektu) pracy... 
Ja postanowiłam zrobić mini albumik z rolek po papierze toaletowym,
których uzbierała się odpowiednia ilość, w ciągu paru dni,
a którego strony przyszła właścicielka sama sobie wypełni według uznania, 
okładkę natomiast okleiłam najbardziej naturalnym papierem czerpanym,
na którą nakleiłam, na kostkach 3d, papier tematyczny.
Uwiązałam też zawieszkę- pająka do ozdoby albumiku.
Do "kieszonek" powkładałam metki po towarze, na które można potem
nakleić zdjęcia, pocztówki lub złote myśli...
Oto mój projekt...








1829- Moje miasto z innej strony...

Tym razem zapuściłam się w tereny znane mi z dzieciństwa, a jednak od tamtej pory nie miałam okazji. Cudowne słońce, przeglądające się ...

Popularne posty