Kocham scrapbooking...

Na pytanie: "Dlaczego kocham scrapbooking"? nie mam jednoznacznej odpowiedzi.
Kocham go za to, że pozwala mi się rozwijać... ;)
Kocham go za to, że jest odskocznią od szarej codzienności... :)
Kocham go za to, że dzięki niemu poznałam wielu ludzi
- takich samych pasjonatów, jaką ja jestem... :)
Kocham go za to, że po prostu jest... ;)
Szczególnie uwielbiam tworzyć z elementów z recyklingu, a moimi materiałem, 
z którego tworzę z upodobaniem, są rolki po papierze toaletowym. 
Tu jeden z kilkunastu już przeze mnie zrobionych mini albumików. :)


W jednym z kolejnych postów postaram się pokazać, jak łączę ze sobą kolejne
strony albumu nie używając bindownicy. A ponieważ mam już odłożonych sporo
roleczek, postanowiłam, że kolejny album zrobię z nich wszystkich... ;)

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...