niedziela, 21 kwietnia 2013

428/ Inna...

Kiedy ją zobaczyłam pomyślałam: "Muszę ją mieć"!
To nic, że nie zeszyję nią ani centymetra materiału, że nie użyję jej do przeszyć 
w moich pracach, posłuży mi jako rekwizyt do robienia niektórych zdjęć.
Zatem do pracy, Jadwiga, i robić karteczki, by nie stała bezużytecznie.
A oto i ona w swej okazałości z różnych ujęć... 


...i na tle poprzednich zakupów.


Brakuje mi tu jeszcze jednej rzeczy, może dwóch, ale ich zakup, to tylko kwestia czasu. 
A prócz tego zakupu, stałam się właścicielką kilku przydasi do scrapbookingu:
kółka do bigowania, fantastyczne elementy do samodzielnego wycinania 
(a właściwie są już one perforowane), fantastyczne stemple silikonowe,
których nie powstydziłby się Tim Holtz :)



...komplet 21 sztuk kółek do bigowania...




...stempel z damą...



...komplet stempli z czterema zawieszkami:
2 kluczyki i dwie kłódeczki...   

1829- Moje miasto z innej strony...

Tym razem zapuściłam się w tereny znane mi z dzieciństwa, a jednak od tamtej pory nie miałam okazji. Cudowne słońce, przeglądające się ...

Popularne posty