Dzieciństwo i młodość...

Dzieciństwo i młodość w wyzwaniu- dodałabym i dorosłość...
Pierwsza moja myśl czytając wytyczne wyzwania Scrapujących Polek 
to powrót do bajki dzieciństwa: "Kubuś Puchatek"-
czytano ją mi, czytałam ja swoim dzieciom, czytać będę mojej wnuczce...
to ponadczasowa bajka dla dzieci i... dorosłych :)
Skądinąd wiem, że "Kubuś Puchatek" jest uwielbiany także przez dorosłych :)
Oto kartka, którą potem wykorzystam do ozdobienia pudełka,
bowiem narodziła się we mnie myśl, zrobić je do całej serii "Kubusia Puchatka"...
I oto co podpowiedziała mi wyobraźnia...
...jednak nie poświęciłam książeczki dla tej jednej pracy. Do jej wykonania 
przyniosłam książeczkę z punktu skupu makulatury, a i tak oszczędnie ją potraktowałam, 
używając jedynie strony z mapką i dość zniszczonej okładki...


Tu przód kartki i jej "plecy" z wklejoną mapką z "Kubusia Puchatka"

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...