Natarcie serc...

Zatęskniłam już do zrobienia scrapa, a tu taki temat: "Serc natarcie"
Do dnia Walentynek odnoszę się raczej sceptycznie, jednak samo uczucie miłości 
nie jest mi obce, toteż postanowiłam więc zmierzyć się z wyzwaniem.
Ponieważ jednak Walentynki wypadają w lutym, a więc zimą, 
pracę wystawiam też na wyzwanie w stempel&kartoon "Kolorowa zima"
Jako bazy użyłam brystolu, na który naszyłam cienki papier scrapbookingowy w serduszka, 
na to przykleiłam ażurową serwetkę. Centralnym sercem jest wycięta jedna ze ścianek 
pudełka po lizakach, która czekała chyba na to wyzwanie od paru lat
naklejona na biały kartonik falisty. Dopełnieniem i ozdobą są kwiaty i listki 
z wykrojnika, a także kokardka, ozdobny ćwiek 
w serduszka, kryształkowe serca i drewniane serce od lat leżące na dnie szuflady.


Oto zdjęcie inspirujące do stworzenia pracy według jego barw na stempel&kartoon.

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...