Gra w bingo i brokat...

Do wzięcia udziału w wyzwaniu: "Gra w bingo" u Ewy" skusiła mnie karta bingo, 
która "podpowiedziała", co wziąć pod uwagę, wybierając elementy pracy.
Moją uwagę zwrócił pierwszy rząd z kwiatkami, wykrojnikiem, guzikami i tasiemką,
a także niechcący, pierwsza kolumna: kwiatki, tekturka, koronka, brokat.
Używając tych elementów stworzyłam poniższą zawieszkę, z ramką liści
którą wystawiam też na wyzwanie brokatowe "Na Strychu"...
 Zawieszka zrobiona jest z 2 kartoników- po rajstopach i tyłu bloku rysunkowego,
między które wkleiłam koronkę, 3 sztuczne kwiatki przyszyte guzikami do bazy
zawieszki, ramkę z liści z wykrojnika i brzeg zawieszki potraktowałam brokatem w kleju,
przymocowałam białą bawełnianą tasiemkę, która służy do zawieszenia...


Oto karta bingo do tego wyzwania u Ewy, a poniżej banerek do wyzwania "Na strychu"


Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...