Moje prace na przestrzeni lat...

 Poproszono mnie o udzielenie wywiadu na portalu Scrapujących Polek,
 z cyklu "Poznajmy się". 
Należę do osób nieśmiałych, jednak pokusa 
zaprezentowania swoich prac jest we mnie silniejsza. 
 Pierwsza z moich prac, z którą "weszłam" do portalu Scrapujących Polek,
to praca na wyzwanie: "Wygrzebane z kosza".
Praca, która sprawiła mi mnóstwo frajdy, bowiem jest całkowicie z recyklingu... 
Tu niczego nie ma nowego- wszystko nadające się właśnie do kosza 
 

Dobrze się też czuję w albumach, choć zajmuje mi to dużo więcej czasu.
Tu jeden z moich ulubionych o nietypowym kształcie, na wyzwanie: 
"Mini albumy".  Tu już korzystałam z wykrojników i kółek do bindowania.
Elementami ozdobnymi są nadal wszelkie odpadki, skrawki i  resztki.
Na prawym pasku bocznym- "moje wideo"- przedstawiam parę
albumów i albumików różnego regimentu...


 Sprawiającą mi wiele satysfakcji jest kolejna moja praca na wyzwanie
gdzie oprócz wymagań mogłam dodać drobiazgi wszelkiego regimentu: 
kamyki, muszelki, koraliki, spinacze, pieczątki- słowem misz-masz...


I dwie prace z przestrzeni 7 lat wykonane spontanicznie.
Tu ozdobne pudełka wykonane na bazie kartonów po obuwiu.
Okleiłam je brystolem i kartonem falistym. Za ozdoby posłużyły mi korale,
skórzane kwiaty uzyskane ze zniszczonego obuwia, sznurek jutowy, 
nity i kawałki ozdobnego papieru pozyskanego z reklamy towaru.
Wnętrze wyłożyłam materiałem z drobnym haftem. 


 Drugie pudełko oklejone papierem do pakowania prezentów, ozdobiony
koronką, sztucznymi liśćmi, wstążką, resztkami kolorowego brystolu...

Kolejne moje prace opierałam głównie na recyklingu.
Album o nietypowym kształcie z wykorzystaniem tego,
co pod ręką- by nie wyrzucać:
koronki, sznurki, taśmy i tasiemki, guziki, popsuta biżuteria, haft własnoręczny, 
zdjęcia przeze mnie robione, resztki kartoników i papieru    


 Karteczek, scrapów, ATEciaków, pudełek i pudełeczek, 
albumów i albumików wykonałam wiele na przestrzeni lat...
Wiele prac przedstawiam tu, na blogu, w poprzednich postach.

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...