poniedziałek, 1 października 2012

mini album na zdjęcia sprzed lat...

Lubię tworzyć albumy- szczególnie te mini...
 i urodził mi się pomysł w trakcie czytania wytycznych wyzwania:
Album powstał z okładki zniszczonej książki, której kartki używam do scrapów,
oraz z szarego papieru, z którego zrobiłam strony.
Książka była kilkuset stronicowa, toteż i album jest dość gruby,
ale za to wystarczy na paręset zdjęć. 
Natomiast dla mnie będzie inspiracją do tworzenia art żurnalowych stron pod zdjęcia.
I tak oto wygląda mój mini album...


A jak trwały prace nad stworzeniem mini albumu... 


...szary, pakowy papier złożyłam według załamań...


...następnie porozcinałam, tworząc w ten sposób 4 składki...



...starą, zniszczoną książkę, przyniesioną z punktu skupu makulatury, 
rozebrałam, odzyskując dzięki temu, okładkę...


 ...w grzbiet wkleiłam kartonik, wzmacniając go...


 ...postanowiłam dorobić jeszcze 2 składki, bowiem książka była kilkuset stronicowa, 
a przy mniejszej ilości składek, okładka zapadałaby się...


...przycięłam drugi kartonik, do którego przymocowałam składki sznurkiem pakowym...

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...