Jesień... i tu, i tam...

"Przyszła jak co roku z kasztanów łoskotem
i maluje wokół drzewa purpurą i złotem"...
Jest to urywek wiersza zaczerpnięty z z sieci
Swoją pracę wykonałam na bazie kartki z prasy katolickiej, na której wiersz:
"Jesienna Litania" Izabeli Niewiadomskiej-Labiak,
zainspirował mnie do zmierzenia się z wyzwaniem o tej melancholijnej porze roku,
do którego zapraszają zaprzyjaźnione przeze mnie blogi:
deco kreacje  
blog- sklep Ewa
scrapgangsterki

Stronę z wierszem naszyłam na papier odzyskany z torby na prezenty.
Ponieważ to jesień, więc wielobarwna, jak wytyczne wyzwań, 
toteż mnoga ilość liści w wymaganych kolorach...
Motyle- brązowe, nieliczne jesienią- i liście, przymocowałam na kostkach 3D  
dodatkowo niektóre z nich przyozdobiłam kryształkami...






Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...