Loty wysokie i niskie...

Lecimy... to temat wyzwania nawiązującego do lotnictwa,
na Scrapujących Polkach, w związku z ich świętem...
Postanowiłam wykonać dziecięcą pracę urodzinową, dla synka szwagierki,
na jego siódme urodziny i z okazji rozpoczęcia roku szkolnego,
niemal całkowicie wykorzystując materiały z recyklingu,
 tylko na bazę wzięłam papier do scrapbookingu.
Nie miałam z początku pomysłu, póki nie wpadł mi w ręce stary atlas,
z którego okładki wycięłam glob i statek- obiekt kosmiczny,
który postanowiłam "przyozdobić" częściami z popsutego zegarka.
Pod globem ujęcie z lotu ptaka i latawiec, sugerujący dziecięce marzenia o lataniu.
 Gwiazdy wycięłam z opakowania po artykułach szkolnych. 
Chmurki potraktowałam niebieskim tuszem i brokatem w kleju.
Wszystkie elementy pracy naklejone są na kostkach 3d. 
A oto wynik mojej dziecięcej wyobraźni na temat latania... 

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...