Słoik w Świecie Pasji i nie tylko...

Słoik to nie tylko przedmiot do przechowywania przetworów, może też być ozdobą półek w naszych mieszkaniach. Nigdy nie podejmowałam się ozdabiania słoi, choć węsząc w sieci, podziwiałam niejedno dzieło z użyciem słoików różnego regimentu. Tym razem podjęłam wyzwanie w  
który to blog zaprasza do wykonania pracy z użyciem słoika. Ale nie będzie to ozdabianie słoika, lecz zapiśnik na przepisy z wydzieranego kalendarza ściennego, w kształcie słoika. Są też niezapisane strony, na które można wpisywać własne przepisy, lub kontynuować wklejanie wyciętych przepisów. 
Niektóre strony mają powklejane tagi, tak, by tworzyły kieszonki, za które można wkładać przepisy.
Kwiaty imitują nakrętkę, pod którą skrywa się łączenie kart, do czego użyłam kółek do firan 
w kształcie ósemki, by drugie, mniejsze oczka spiąć klamrą kaletniczą. 
Przywiesiłam zawieszkę- słoiczek- z wpuszczoną w niego maleńką łyżeczką, nawiązującą do tematu.
Zgłaszam pracę też na wyzwanie Scrap Marketu:  
http://scrapmarket.blogspot.com/2012/08/19-challenge-wyzwanie-text-tekst.html
w którym proszono o napis- jest na pracy robiony drewnianymi stemplami,
i drukowane są przepisy- choć nie przeze mnie...
Oto jak przedstawia się moja praca, 
z nadzieją, że może choć raz maszyna losująca stanie się dla mnie łaskawa  ;))


 

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...