środa, 19 września 2012

183/ Kolory, kolory, kolory...

Jeśli w wyzwaniu mowa o wiatraczku, postanowiłam zrobić scrapa nieco dziecięcego. Wykorzystałam do niego pocztówkę przedstawiającą scenę z dziecięcej bajki. Do tego wymagany wiatraczek, dwa guziki, jeden ćwiek przytrzymujący wskazówki zegara przekornie przymocowane z dala od tarczy, bowiem dzieci nie mają poczucia czasu. Baza scrapa ostemplowana maską z siatki budowlanej, przeciągnięta żółtą farbą plakatową, i stempel z ptakami w prawym górnym rogu pracy, którą wykonałam na wyzwanie:
http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/scrap-47-14-09-20-09-2012-kolory








1829- Moje miasto z innej strony...

Tym razem zapuściłam się w tereny znane mi z dzieciństwa, a jednak od tamtej pory nie miałam okazji. Cudowne słońce, przeglądające się ...

Popularne posty