środa, 19 września 2012

181/ Brokatowo- błyszcząco...

Praca sprawiła mi dużo satysfakcji, i też jestem z niej wyjątkowo zadowolona. Do jej wykonania użyłam stary kalendarz ścienny, z którego wycięłam postacie, zegar, "listwę" z numerami (dni), ramkę oraz motto.
Bazę (papier) ostemplowałam i z lekka potraktowałam białą plakatówką. Manekin wycięłam z ulubionej trzywarstwowej tekturki, potraktowałam stemplem oraz lakierem do paznokci z zawartością brokatu.
Ramkę wycięłam dziurkaczem brzegowym i nakleiłam błyszczące stickersy. praca jest odpowiedzią na:  
http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/aa-mm-47-13-19-wrze-nia-brokatowo-i-b-yszcz-co









1827/ Taki dzień...

Każda pora roku potrafi zachwycić. Musiała zdeptać śnieżny deficyt Niemal błogi spokój po horyzont, choć ...

Popularne posty