poniedziałek, 7 maja 2012

104/ Wyzwanie z nagrodą...

"Czym dla mnie jest scrapbooking" to temat wyzwania na:
http://blog.scrapuj.pl/?p=2102
...Jest szeroko rozumianą formą ozdabiania albumów, zdjęć,
czy wykonywania kartek okolicznościowych.
Głównymi elementami są dla mnie materiały z recyklingu, takie przydasie,
których żal wyrzucać i chowa się je głęboko do szuflad, zakamarków, czy pudełek,
choć nigdy nie można znaleźć dla nich odpowiedniego miejsca.
Stworzyłam więc dla nich miejsce w albumach, pamiętnikach, kartkach okolicznościowych.
A oto moje prace związane ze scrapbookingiem przeze mnie rozumianym.
Wykonałam go na bazie pudełka po obuwiu wykorzystując rozmaite resztki ozdobnego
papieru upominkowego, kawałka worka jutowego, brosza welurowa od dawno zapomnianego swetra,
rzemyki z nienoszonego już paska z lat 70, nieco już poczerniałe narożniki introligatorskie
pozostałe z niegdyciejszej pasji mojego męża- oprawianie książek...


 ...album wiązany z obu stron...




...każda ze stron jest utrzymana do grzbietu jutowym sznurkiem...


 ...tu sztuczny kwiat odzyskany z torebki po prezencie,


 ...strona przyszyta ściegiem zygzakowym...


 ...z dwu stron obszyta koronką, a z pozostałych, wąskim paskiem papieru falistego
3-warstwowego, by było widoczne jego wnętrze, i przyszyte koraliki biało-perłowe...


 ...tu strona wykonana z reklamy ogrodniczej, a na drzwi- w miejscu kołatki
 doczepiłam babciną broszkę...


 ...ramkę wycięłam z szarej tekturki i owinęłam sznurkiem pakowym,
przymocowałam nikomu już niepotrzebną bransoletkę, sztuczny kwiat lawendy,
a za ramkę wsunęłam serce wycięte z pudełka po lizakach...


 ...myśli na tej zakładce i innych tagach są wycięte z reklamy farb malarskich i naklejone
na sztywnych kartonikach...


 ...kolejna kartka z reklamy ogrodniczej i różnorodne guziki przyszyte na papier falisty...


 ...królują też koronki, tasiemki, sznurek pakowy, nadal kartka z reklamy ogrodniczej,
tagi z obrazkami wyciętymi z reklamy art. spożywczych...


 ...fantazyjnie tkana taśma ozdobna, kolejne tagi z zastosowaniem reklam...


 sztuczne liście jesienne, koronki i papier prezentowy...


 ...zdjęcie wyjęte z folderu turystycznego, kieszonka z tekturki falistej obszyta
sztucznymi kwiatkami, guzikami, koralikami, w którą wsunęłam książeczkę z serii "perełka"...



...szara tekturka, papier prezentowy,kokardka, tag zrobiony z metki odzieżowej...


 ...przezroczysta kieszonka na kolejną książeczkę złotych myśli obszyta dawką kwiatów, które
wykonałam z różnokolorowych koronek i przymocowałam guzikami różnego regimentu, guziki, wełenka...



 ...kieszonka z wzorzystego papieru falistego przymocowana ćwiekami kaletniczymi,
tagi oklejone papierem prezentowym, koronki...


 ...biała babcina koronka, girlanda z drobnych kwiatów sztucznych...



 ...resztki, resztki, resztki...


 ...na bocznej, wewnętrznej ściance kartonika- albumu przymocowałam plik próbek
papierów prezentowych, których użyłam do wykonania stron albumu...


 ...kolejne myśli uzyskane z reklamy farb malarskich...

.
..albumem obdarowałam niezwykłą osobę, która podtrzymywała na duchu w okresie
mojej walki z rakiem, i nadal jest przy mnie, kiedy tylko potrzebuję Jej obecności...

1827/ Taki dzień...

Każda pora roku potrafi zachwycić. Musiała zdeptać śnieżny deficyt Niemal błogi spokój po horyzont, choć ...

Popularne posty