"W majową noc"...

Praca zainspirowana wierszem Leopolda Staffa pt:  
  "... A słowik w bzach zawodzi w głos,
śpiew niesie się po perłach roś  
I noc srebrzystobiała  
Miłością dyszy cała ..."
W pracy wykorzystałam posrebrzany kartonik po rajstopach jako księżyc w pełni,
płatki kwiatuszków przyszyte perłowymi koralikami w kiść kwiatu bzu,
podwójne motyle z dziurkacza, których brzegi okleiłam brokatem,dla efektu ruchu w poświacie księżyca, paseczki z odręcznie napisanym fragmentem wiersza: "zawodzący w głos",
nad którymi motyl uwięziony szpilką florystyczną, wycięte z papieru kreatywnego liście i słowik...
Pracę wykonałam na bazie brystolu, który potraktowałam farbami plakatowymi
a całość posrebrzyłam brokatem ze spreju...

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...

1766/ Owocne spotkanie...