sobota, 12 maja 2012

Oscrapowani ;)

 Zdjęcie znalezione głęboko w szufladzie (choć tak naprawdę nie wiem gdzie) 
zostało oscrapowane, by ocalić od zapomnienia, a jednocześnie na wyzwanie:
http://blog.na-strychu.pl/2012/04/wyzwanie-dodaj-stemple-i-tekturki/
którego tytuł brzmi: "Tekturki i stemple".
Scrap wykonałam bez zdjęcia, jednak z miejscem na nie
-zainteresowani sami je wkleją
w miejscu, gdzie ja umieściłam tekturkę z pięknym wzorem, odzyskaną
z dodatków kreatywnych (motyli) i przymocowałam wskazówkami z "Papermanii,
które jednocześnie będą służyły jako narożniki do zdjęcia...
...stempel umieściłam na wyciętym, z kolejnej tekturki po rajstopach,
na które przykleiłam na kostkach D3, girlandę liści z wykrojnika,
motyle i ptaki wycięłam z papieru kreatywnego i ozdobiłam cyrkoniami,
kiaty przymocowałam ćwiekami z "Papermanii",
jako podłoża użyłam owalnej serwetki papierowej...
Pracę zatytuowałam: "Oscrapowani"

Podobne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...