Natura...

z chmurami, drewnem, kolorem zielonym, jednak bez kwiatów...
...w swojej pracy oscrapowałam, wydawałoby się, martwe drzewo.
Jednak po dłuższej obserwacji dostrzegłam delikatny ruch w dziupli, dlatego
gdy przeczytałam, czego dotyczy wyzwanie, postanowiłam wykorzystać właśnie to zdjęcie.
Podłoże potraktowałam z lekka brązową plakatówką dla efektu ruchu...
Chmurę wycięłam z innego zdjęcia, pod głównym zdjęciem umieściłam korę,
gałązkę z tego drzewa, wkleiłam muszelki znalezione w poszyciu leśnym, z innego papieru
wycięłam też parkę ptaków i umieściłam je na kostkach 3D w pobliżu dziupli,
jest też para butów, co sugeruje, że zdjęcie zrobiłam podczas wędrówki,
w korę wplotłam girlandę liści z wykrojnika... Zielony motyl na krawędzi pracy
i metalowy ćwiek kaletniczy, potraktowałam jako dopełnienie efektu
...a oto efekt mojej pracy

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...