Monochromatycznie...

to temat wyzwania według palety barw ze strony Design Seeds
Oto efekt mojej wyobraźni ujęty w scrapie na bazie papieru "Lesson in Love" z Galerii papieru,
do którego wykorzystałam pocztówkę z kalendarza ściennego, białą serwetkę, girlandę liści
i kwiatki z wykrojników,  motyle wycięte dziurkaczem klejone podwójnie dla efektu ruchu,
tagi wycięte nożyczkami o ozdobnym ostrzu, ozdobny ćwiek kaletniczy, guziki,
ozdobna szpilka florystyczna oraz perłowe koraliki na grzbietach motyli...


 ...otrzymałam cenne wskazówki w komentarzu od  Erity i postanowiłam zastosować się do
nich zmieniając wprowadzając je do swojej pracy- i oto efekt tych poprawek...


...listki potraktowałam białą farbką...


...odkleiłam płaskie kwiatki, a z podkładu zrobiłam chmurkę, traktując go białą farbką...


...i oto efekt poprawionej pracy...
Za cenne uwagi dziękuję...

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1754/ Sobotnie spotkania...

1758/ Ogród dzieciństwa...