Mini-album tekstylny

Urodzinowy- mini album z tekstylną okładką...
Powstał z resztek papieru i brystolu, nie większych niż 12x12 cm.
Użyłam w nim pieczątki, zawieszki, wklejki, narożniki introligatorskie.
Zrobię jeszcze kilka tagów z życzeniami i dołączę do kieszonek.
A oto jak wyglądają poszczególne strony...


 ...album utrzymany rzemykiem skórzanym, w kieszonce tag z metki odzieżowej...
 

...strony albumu połączyłam kółkami, do których przyczepione są zawieszki różnego regimentu...


...na odwrotną stronę metki przykleiłam ramkę z wykrojnika...


...tu kieszonka służy do utrzymania życzeń, ale można też przechować zdjęcia...


...piękny wiersz o przyjaźni, zaczerpnięty z internetu, 
posłużył mi jako tło dla jednej ze stron...
...jest też formą życzeń dla osoby obdarowanej albumem...


...serce wycięłam z tekturki po bombonierce z napisami;
uważam, że napisy dodały elementowi nieco tajemniczości...

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...