Herbata i stare koronki...

Blog wyzwaniowy scrapki.pl zaprasza do wykonania pracy przy filiżance herbaty...
Więcej szczegółów na:
"Końcówka marca i początek kwietnia nie zachęca do spacerów. 
W taką słotę najprzyjemniej jest usiąść w ciepłym miejscu, przy filiżance gorącej, aromatycznej herbaty. 
I właśnie ta chwila stała dla mnie inspiracją do stworzenia kartki z dziką różą.


Herbata z dzikiej róży wydała mi się najodpowiedniejsza do tego wyzwania...


Na pokrywkę dzbanuszka nakleiłam zawieszkę "kopniętego" cyferblatu, 
z myślą, że jest to właśnie czas na herbatę...

Sztuczną różę potraktowałam bordowym tuszem do stempli, by nadać jej wygląd dzikiej...

Do woreczka z herbatą przymocowałam zawieszki...
Starą, babciną koronkę zamoczyłam w herbacie, by nieco bardziej ją postarzyć...

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...