ATC- koronkowa robota...

Novinka ze Scrapujących Polek zaprasza do wyzwania w kategorii ATC. Więcej o wyzwaniu na:
Zmierzyłam się też z tym wyzwaniem o ile dobrze rozumiem zasady ATC
Są to moje dwie pierwsze prace, i odwiedzające mnie scraperki proszę o komentarze i sugestie, 
bym mogła jak najlepiej wykorzystać Wasze doświadczenia z ATC
Wydaje mi się, że trzeba dużej wprawy, by mierzyć się z tym zadaniem...


...na tak małej powierzchni trudno jest zaprojektować cokolwiek, a co dopiero wykonać...


...są to moje dwa pierwsze ATC i trudno jest mi się odnieść do nich, tak jak trudno było mi
 zaprojektować je...


...będę jednak pracować nad nimi, by wykorzystać wszelkie resztki...
...być może też będę "kolekcjonować" te swoje ATCiaki, 
a mam taką wizję, by większość robić na bazie tektury faliste, bowiem najlepiej mi się z nią pracuje...

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...