Z wizerunkiem kobiety

Kasia G. proponuje wykonanie kartki dla kobiety na kolejne wyzwanie skrapujących Polek.
Więcej można dowiedzieć się na stronie:
http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/kartki-22-06-12-03-2012-kartka-dla-kobiety?page=1&commentId=6445451%3AComment%3A81984&x=1#6445451Comment81984
A oto efekt mojej pracy, która- nie ukrywam- pochłonęła mi trochę czasu...

Kartkę wykonałam na kartoniku po stemplach z ciekawym wzorem...


 Papierową serwetkę postarzałam tuszem do stempli, lekko zmarszczyłam i nakleiłam na nią zdjęcie z kolekcji vintage z "Galerii papieru"...


Aby serwetka nie rozprostowała się przymocowałam ją małymi ćwiekami z Papermanii


Listki umocowałam dwuwarstwowo a stickersa przykleiłam tak, by komponował się ze wzorem...


Motyla odcisnęłam w cienkim 3-warstwowym kartoniku...


Jako korpus wykorzystałam zawieszkę od suwaka zamka błyskawicznego...

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...

1766/ Owocne spotkanie...