Na piątkę z plusem

 Scrap#24: "Na piątkę z plusem" to kolejne wyzwanie skrapujących Polek...
Więcej szczegółów na:  
Moją propozycją jest poniższa praca, która sprawiła mi mnóstwo frajdy ;)


Do wykonania scrapa, jako bazę, wykorzystałam opakowanie (okładkę) z zestawu papierów,
oraz elementy z tego zestawu,
zakupionych w promocji, w jednym z tanich sklepów...


Przyszyłam guziki, "rozwiesiłam" lineczkę ze śpioszkami, nakleiłam serwetkę
uprzednio potraktowaną niebieskim tuszem do stempli "Heydy"...


Motyla wycięłam z papieru prezentowego naklejając go uprzednio na kartonik...


Skorzystałam z nadruku zdjęć niemowląt, których brzegi przeszyłam ręcznie,
by nadać im wrażenia przestrzenności. Na serwetkę przyczepiłam ozdobnym ćwiekiem
jeden z elementów z zestawu. Na napisy producenta i kod paskowy, przykleiłam "pasek"
na kostkach D3, z przyszytymi guzikami...


Tę pracę postanowiłam wykonać obustronnie,
by można było wykorzystać ją jako jedną z kart albumu:
poniżej jej druga strona, z ramkami na zdjęcia,
"oczekująca" na narodziny dziecka...


Popularne posty

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...

1796/ Piątek- trzynastego...