Kartka z girlandą

Gosia F. z portalu skrapujące polki zaprasza do kolejnego wyzwania. Polega ono na wykonaniu kartki z girlandą. Więcej o wyzwaniu na: http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/kartki-21-kartka-z-girland
A oto moja praca na to wyzwanie


Girlandę wykonałam z "babcinej" koronki, do której przymocowałam przekładki do korali zakupione w zaprzyjaźnionym "PasArcie"...


Wykorzystałam też zdjęcie Vintage z "Galerii papieru"...


Motyl przestrzenny "Fly Stickers" na papierowej serwetce...


Tu w zbliżeniu (wierzchnie skrzydła motyla są przeźroczyste...


Posrebrzane przewieszki z bielą koronki nadają pracy "połysku"...


Girlandę przymocowałam ozdobnymi ćwiekami z sercem...


Jako bazy użyłam kartoniku po stemplach z "Art Collection", który ma piękny wzór kwiatów na tle oliwkowo-kremowym...

Popularne posty

1760/ Anioł i... przyjaciele

1758/ Ogród dzieciństwa...

1766/ Owocne spotkanie...