niedziela, 25 marca 2012

58/ Inna strona miasta...

"Inna strona miasta", tak brzmi tytuł wyzwania ogłoszonego na blogu: kreatywny zakątek. 
Więcej na temat wyzwania, oraz propozycje zakątkowego zespołu projektowego można znaleźć na:
 http://kreatywny-zakatek-pl.blogspot.com/2012/03/wyzwanie-7.html


Jako bazy użyłam trzywarstwowego kartonu, gdzie zerwałam jedną warstwę, ukazując 
środkową- falistą. Na nią przyczepiłam papier scrapbookingowy "Papermanii" ćwiekami ozdobnymi
również tego producenta. Głęboki fiolet postanowiłam połączyć brązem i skłócić 
dwoma odcieniami żółci, z których wycięłam motyle. Papier ozdobny nacięłam w dwu miejscach, 
ukazując falisty karton, by w ten sposób nadać pracy nieco ciekawostki...
karton

1826/ Komunijna...

Druga kartka komunijna w tym samym klimacie;  minimalistyczna...

Popularne posty