By nie wyrzucać...

 Puste pudełka po obuwiu, których żal było wyrzucić, stały się inspiracją do stworzenia czegoś pożytecznego. Znalazły też natychmiast nowego właściciela ;) a właściwie: właścicielkę
 Pokrywkę pudełka okleiłam kolorowym brystolem a na to przykleiłam ozdobny papier do pakowania prezentów. Wokół przyczepiłam ozdobną taśmę- koronkę. Do tego parę drobiażdżków w postaci malutkiego, składanego, przewiązywanego notesika, haftowanego obrazka, papieru falistego i liścia ze sztucznych kwiatów...

Brzeg wieczka obszyłam bawełnianą koronką, którą uprzednio pofarbowałam, 
a właściwie, wybrudziłam w herbacie ...


 Brzegi dolnej części kartonu okleiłam papierem prezentowym w tym samym wzorze, 
który widnieje na wieczku


 Drugi karton w nieco innym stylu z udziałem papieru falistego w naturalnym kolorze, 
oraz sznurka pakowego...


 Wieczko przyozdobiłam kwiatami kaletniczymi, 
wyciętymi z reklamy motywami na czarnym tle, 
koralami nanizanymi na sznurek pakowy...


 Środek kartonu wyłożyłam pozostałym po zasłonach kawałkiem 
ozdobnego materiału o ciekawej fakturze...

Pudełka przyniosły nowej właścicielce dużo radości, która i mnie się udzieliła...

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...