Apetyt na zieleń...

Ania Pawlik-Rudzik/Wolfan zaprasza skrapujące Polki do odkrywania, jakie kolory nosimy w sobie.
Więcej na: http://scrapujace-polki.ning.com/forum/topics/art-journal-23-jakie-barwy-nosisz-w-sobie


Do wykonania tej pracy, jako bazy posłużył mi gruby, 5-warstwowy karton z pięknym nadrukowanym wzorem. Będąc na zakupach poprosiłam ekspedientkę, by dała mi ten karton, z którego wyjęła towar na półki, i od razu pomyślałam sobie o jego wykorzystaniu do którejś z moich prac.


Brzegi oplotłam rzemykiem, by dało to efekt zszywania warstw...

W górnym rogu rozwarstwiłam karton, w ten sposób ukazując warstwę falistą, którą potraktowałam żółtym tuszem do stempli i przymocowałam ozdobny ćwiek kaletniczy, uzyskany z zepsutego już paska. Użyłam też kwiatów, które dostałam drogą wymiany... 
 
W dolnym rogu zdjęłam tylko pierwszą warstwę pod którą wsunęłam papier "nuty" i przymocowałam zawieszkę- budzik ze starego kolczyka...

Użyłam też serwetki, którą potraktowałam warstwowo, różnymi kolorami tuszów do stempli...


Na serwetkę przykręciłam kołatkę, a w rogu przymocowałam dwa niebieskie korale...


Muszę przyznać, że pomysł zajął mi dużo czasu, ale z efektu jestem zadowolona :)
A teraz mam nadzieję, że praca spełnia wymagania Ani i art-journal...

Popularne posty

1786/ Niekończąca się kartka- jak zrobić...

1789/ Craft Party...

1792/ Nie tylko babskie spotkanie...