Mini album z kieszonkami

Mini album wykonałam spontanicznie, dla przyjaciela z Rzymu. Do jego wykonania zastosowałam zestaw papierów A5 Capsule- Liquorice Sherbet z kolekcji "Papermania" w odcieniu czerni, a jako bazy użyłam kartonika 3warstwowego. Album prosty w wykonaniu, gdzie strony są połączone ze sobą w ten sposób, by tworzyły naturalne "kieszonki" na tagi, pamiątkowe zdjęcia, pocztówki z podróży, czy karneciki ze złotymi myślami...Album wykonałam z grubszej tektury 3-warstwowej (środkowa warstwa falista), złożyłam w 1/3 długości, by móc zrobić kieszonkę, która łączy się jednocześnie z następną stroną albumu. Okleiłam papierem do scrapbookingu z kolekcji "Papermania"; tagi zrobiłam z resztek różnych papierów, a kieszonki okleiłam czarnym brystolem. Wykorzystałam tasiemki i guziki jako ozdobę, zrobiłam też kwiat na tzw. harmonijkę ozdabiając jego środek guzikiem i umieściłam na okładce. Okładkę nieco poszarpałam ukazując falistą warstwę tektury, okleiłam papierem do scrap... nadzierając go w poszarpanych miejscach i ukazując je. Całość przybrudziłam czarnym tuszem nadając albumowi wyglądu starości. (album po raz pierwszy ujrzał światło dzienne 12 stycznia tego roku- można go znaleźć w starszych postach: "Mini album z kieszonkami")

 

Popularne posty z tego bloga

1537/ "Serce człowieka obmyśla drogę...

1711/ Życzenia Wielkanocne...

1651/ Diabelskie szarości...